2013. január 14., hétfő

Egyre jobban berendezkedve


Azt hiszem eddig nem éreztem annak a súlyát, hogy 1 évig itt fogok élni. Az érkezésemkor lefotóztam a lakásomat takarítás és bepakolás után, most visszanézve, irdatlanul sokat változott az egész kép. Fényképek, plakátok, poszterek kerültek ki :) 

Egyre jobban érzem magam, a gyerekekkel már nem jelent olyan nagy gondot a kommunikáció, kisebb apróbb bajokkal már hozzám is fordulhatnak. A nyelvtani nehézségek is egyre jobban javulnak, a fejemben sokkal jobban átlátom a dolgokat.

Megtaláltam a hozzám passzoló dolgokat, a személyes projektem képe is körvonalazódik. Informatika tanítása jobban megy, mint a projektet tartása, ezért több osztályt is kaptam :) Sannerville-ben a suli helyett áthelyezést kértem az oviba. Így könnyebb és ott játszani kell a gyerköcökkel nem pedig tanítani. 

Panaszra semmi okom :)
itt az elmaradt, de a dátum miatt visszább eső Trier (Tréves) Németországi bejegyzésem is.

Ugyh éljen!!!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése