2012. szeptember 10., hétfő

A normand partok

Összehasonlítás képpen (hogy mi volt az egy hetes látogatásomon szerzett és a mostani tapasztaltaim)
-bemutatnám Cabourg partjait röviden -.

Júliusban amikor itt jártam, alig akadt egy-egy lélek a partokon... De tényleg, simán lehetett sétálgatni fel-le ahogy tetszett, mert nem volt akit zavarnál ezzel (nem mint ha zavarnád...) Most szeptember van, és emberek vannak mindenhol, egymás hegyén hátán :) Ennek az az oka, hogy az itteni nyár 18 fok körül alakul, az ősz pedig 28 fok körülire sikeredik. egész évben nincs 30 fok. Azt hiszem nem fogok megsülni :)
A homok érdekes, hiszen nagyszemű és keményebb és tele van kagylótörmelékekkel, ami még sem sérti a bőrt. Mindenhol kagylók vannak :) Be is gyűjtöttem párat csak a dizájn kedvéért, na meg annyiszor voltam már tengerparton... (idén voltam először), hogy ez nekem még újdonságnak számít :)

Cabourgról annyit érdemes tudni, hogy rohadt drága hely, mert a párizsiak üdülő városa és tipikus normand stílusú házakat lehet itt találni. (képet később, ha végre betudja olvasni az SD kártyámat a gépem -Szabi, Árpi ha tudtok valamit ez ügyben tenni, jelentkezzetek :) -


Nyáron voltam még Ouistrehamban, itt található az a bazi nagy comp, amivel át lehet jutni az angol partokra :) kinéztem magamnak :D Hátha átugrok 1-2 ismerőshöz :)

No de közben a technikai dolgoknak köszönhetően, Árpi megcsinálta a gépem :) Tegnap ismertem meg a porgramot Szabi által... én csak lestem és csodáltam. Láttam ahogy a gépemet a saját gépükről csinálják :D hihetetlen, hogy mik vannak már.... :)

Egy két kép akkor:


Itt Dániellel vagyok éppen Caobourg parjainál júliusban
 ezek a hosszú kagylók de a homokban fentebb az ismertebb kagylók terülnek el :) (ezt fejtsétek meg)
 normank stílusú házacska a grand hotel mellett... 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése