2012. december 6., csütörtök

Tréves, (Trier) azaz Németországban jártam :)

Alíg értem vissza 4 napos hazalátogatásomból, aludtam egyet, felkelltem, mentem dolgozni és utána indultunk Trierbe, a franciáknál Tréves-be :) a karácsonyi vásárba :)


Franciaországban nagyon kevés helyen vannak olyan fantasztikus karácsonyi vásárok, mint Németországban vagy Ausztriában. Ezért rengeteg buszos kirándulást szerveznek a franciák. Én most a szervezetemmel és aki még akart jönni :) szóval az itteniekkel utaztam el Trierbe :) Eddig csak Bécsben volt alkalmam ilyesmire elmenni és az itteni is szép :) (rengeteg csetres és giccs) ugyh én nem vásároltam semmit :D csak forralt bort és forró csokit :) meg egy echte német kis szendvicskét.

Vicces dolgok is történtek velem... egy árus azt hitte francia vagyok, mert állítólag francia akcentussal beszéltem a németet :D Valamint nehezen ment a nyelvváltogatás, mert mindig minden franciául jutott eszembe :D

Hát ennyi :D




és a csodás koordinátorom :D
a fülesemben :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése