2012. december 5., szerda

Elmaradozások, nem unatkozások.


Hát régóta nem jelentkeztem. Sajnálom, beindult az élet EVS projektem keretein belül.

Élvezem és szeretem a munkám. Egyre jobban értek mindent és egyre jobban érzem magam. Ezt főleg a pár napos Magyarországi látogatásomnak köszönhetem. Jó volt újra sétálni a városban, megnézni a Tisza parot, végig sétálni a rakparton, megcsodálni a színházat, a stefániát, a belvárosi mozit és mindazon helyeket amiket szeretek Szegeden és szeretek Szegedben. A borpatikázás kihagyhatatlan volt, már teljesen elvonási tüneteim voltak :) A fiúk vacsimeglepetése és a család viszont látása. Nagyon kevés volt ez az idő, jól és rosszul is éreztem magam. Mindenki látni akart és ez egy picit "megakart ölni". 

Örülök, hogy ennyien szeretnek és látni akartak, de a 6 felé szakadás nem megy, még a 2 sem :( Minden pillanatot ki akartam használni, hogy Árpival együtt lehessünk, úgy érezzük sikerült :)

De ha lesz időm erről is többet szeretnék írni.

Jó volt otthon feltöltödni, jó volt viszont otthon lenni, igazából nem éreztem azt hogy 3 hónap után mentem haza, olyan lett volna mintha mindennap ott lettem volna, csak eljöttem kirándulni. Fáradt is voltam, még azóta sem pihentem ki magam. 

Jövő héttől kezdek pótolni. Addig sok melom van. Prezentációk készítése, vizsgára való készülödés. Még Árpival sem beszélek hétfőig. Ugyh mindenki láthatja, komoly a dolog :)

Jövő hétig...

... addig is hallgassatok Rúzsa Magdit :) tetszik a refrénje: "SZABADULJ EL!!!!"



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése