2013. április 23., kedd

EVS fórum Caenban, ismét defekt csak most duplán, majd vidámpark

EVS fórumoztunk Caenban  más önkéntesekkel, ami abból állt, hogy érdeklődő francia fiataloknak válaszoltunk a kérdéseire és meséltük el élményeinket, akik még nem voltak EVS-ni és szeretnének menni a jövőben :) Nagyon jó embereket ismertem meg itt is. Daniellát, ki Csehországból jött és Marcit aki szintén magyar, de ő másik megyében dolgozik a Manche-ban. Én pedig a Calvadosban. Ő aludt is nálam egy napot, mert így fórum után barangoltunk Caenban. (Barangolás alatt értsük azt, hogy megettünk 2 pizzát a kikötőben, este pedig elmentünk egy bárba :) )










Természetesen a kocsimat sem felejtem el megemlíteni. Másnap ismét defektet kaptam... az még hagyján.. de ugyanazon a napon este is :D Ezért szerencse volt, hogy François megjavítatta még aznap a pótkereket, mert azt kellett már este használni. Szóval eddig a harmadikat írom :)



Este pedig a kerékcsere után, elmentünk a Foire á paque-ra Caen-ba azaz vidámparkoztunk egyet a fogadó családommal :) Én csak a tükörországba mertem bemenni :D ugyh a Jocelynnel és a nagyobbik lányával Tatiana-val kint maradtunk és néztük a többieket :D 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése