2013. április 15., hétfő

Vége a vakációnak, vissza a munkához

Gyönyörű hetem volt otthon Szegeden :) 


Különösen az is tetszett, hogy sikerült meglepnem a családomat egy betoppantással húsvét vasárnapján :) Hát senki nem számított rám. Mamám Árpin lepődött meg, de nem vette észre, hogy mellette állok fél méterrel, igazán viccesen sült el a dolog. Anyánál viszont megijedtem, nehogy elejtse a tányért a kezéből :)



Bár az időjárás eléggé normand volt, de ez sem rontotta el a szabadságomat. Végre nem kellett menni melozni, kis pihi, mintha el sem mentem volna, mintha az előző 6 hónap csak egy álom lett volna. Teljesen visszatudtam zökkenni a szegedi életbe. Már annyira hiányzott :) a Tisza, a Dóm, a jó kis szegedi levegő, barátok, magyar nyelven folytatott csevegés és a Borpatika is.... :D 

De eltelt, de még milyen gyorsan.... most már 7 hónapot írok az itt eltöltött időkből. Reggel Gergővel elindultunk az 5.47-es vonattal, majd Feri-hegyen készülődés  cigi vásárlás... (mintha annyit szívnánk... de hát a franciáknál 3x annyiba telik a dohány, így hát nekik szállítottuk a rakományt) Kávézás, fekete teázás, egy kis repülés és hopp Párizsban is találtuk magunkat.

Nos, La Tour Eiffel :) gondoltam Gerivel lerohanom a várost, de úgy döntöttük 3,5 órára kiélvezzük a látványt, így hát minden szegletéből megismerkedtünk a toronnyal majd a parkban túró rudit majszolva pihentünk a zöld fűvön. Mesés volt :)

Este megérkeztünk és szeretett fogadó családom fincsi francia vacsival látott el minket.

Szóval megérkeztem, vissza Franciaországba, még 5 hónapra és úgy érzem egy kicsit fáj, hogy már csak ennyi van hátra a mesés 1 éves "nyaralásomból"




Árpival  Szegeden


Barátok közt :)
A pöttyös az igazi



uzsi

Geri majszol


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése