2013. június 14., péntek

Német-francia ificsere a suliban Cuverville-ben


Itt voltak a németek nálunk Cuverville-ben. Ami annyit jelentett, hogy egész héten velük voltam a programokon és ha kellett a kommunikációban segítettem. Nem fordítottam ilyen előadásokat, az még nem megy... csak az ilyen német-franciák közötti kommunikációs akadályokat görgettem el magyar lányként :)
Jó volt, tetszett, gyerekbarát programok voltak és sokat tanultam én is. Pl azt, hogy réges- régen amikor még a Föld felszíne nem úgy nézett ki ahogy most, és még Európa messze nem hasolított a mai képére, Fr.o területéből csak Bretagne úszkált a felszínen... szóval ilyen régi föld ez a Bretagne... valamint azt is megtudtam, ogy a le Vache Noir (ez egy hegy neve - első fotó) szóval az a dombocska a képen... az nagyobb hegy volt egykoron mint a Mont Blanc most. Hát én is tanultam sok sok dolgot :)

A csoport képen ne keressetek én voltam a fotós :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése