2012. október 28., vasárnap

Sannerville-i időjárás jelentés :)

Egész éjjel tombolt a szélvihar, jéggel csapkodta az ablakomat a szél. Tehát nem aludtam igazán sokat, mert még a falak is beleremegtek a szélfuvallatokba. Sosem tapasztaltam még ekkora szélvihart. Hangos is volt, jeges is volt. Nappal megfigyeltem, hogy akkor esik csak jég, ha teljes erőből fúj a szél. Megfagyassza az eső. Ráadásul északról fújt a drága... :) 




De mindenben meglehet látni a csodát és a szépet. Mióta itt vagyok, csak ezt tapasztalom. Olyan szép ez a táj, a maga időjárásával. A köd is gyönyörű. Ennek is meg volt a maga szép hangulata. 

Amit megfigyeltem, hogy a normand emberek teljesen beleszoktak ehhez az időjáráshoz. Mondjuk nem is volt más választásuk. Ha esik, ha fúj, ha köd van, mindig a szabadtéren fociznak. itt a ködös képen is látható  :)

 Ezenkívül a mosáson kívül egész nap lazultam, teát ittam, zenét hallgattam mellé és levelet írtam Árpinak :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése