2013. március 6., szerda

Apró örömök a hétköznapokban :)


Végeztem Démouville-ben a mai melóval. Ma is nagyon király napunk volt. Rendőrbácsik és biciklik segítségével tanulták meg a gyerköcök a KRESZ szabályait, a helyes közlekedést bicoval. Míg otthon nálunk  "Bence kerékpározni tanul stb." című prospektusokat kapnak a gyerekek itt "Tom és Lila" a két gyerköc akik tanulnak a KRESZről :) ami vicces számomra, hogy míg én képregényből tanultam ezt a suliban, most a gyerekek videón nézik a példákat ahol Lila egy Ipad segítségével oktatja kis öccsét :D 

Szóval végeztem a meloval, Sannerville-ben láttam, hogy a gyerköcök kint vannak az udvaron és gondoltam, hogy már 2 hete nem láttam őket, ráadásul jövő héten Angoulem-ben leszek EVS tréningen és így beköszönök hozzájuk. Ahogy megláttak, a nyakamban lógtak, alíg láttam ki :) össze-vissza pusziltak, meg minden :) Tök jó érzés volt :) Mivel Sannerville-ben találkozom a legtöbbet a gyerekekkel, mert itt dolgozom a legtöbbet egy héten, így jobban ismerem őket, így a kötelék is erősebb :) 

Jaaaaj de fognak hiányozni szeptembertől!!!!!!! 

Na irány franciát tanulni :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése