2013. március 5., kedd

B1 francia kurzus



Ma voltam először a 2. szemeszteri képzésen az egyetemen :) A1-ről a B1-re kerültem, pedig azt hittem, az A2-be kerülök. Meglepődtem, de nagyon jól ment az óra :) A hallásértésnél első hallás után tudtam az összes kérdésre a választ, valamint mindenre tudtam válaszolni és ez rengeteget dobott a napomon :) (A középszint lépcsőfokára léptem 6 hónap után!!!!! yeah!!! :) )
Így látom a reményt arra, hogy szeptemberre feltudok készülni az emelt szintű érettségire franciából. 

1. olcsóbb, mint  a nyelvvizsga
2. tudok felvételizni vele az egyetemre, ha esetleg lenne ilyen tervem a jövőben :) miért is ne? levelezőn esetleg :)

Este Hannával elmentünk a menzára vacsizni :) oohh azok a megunhatatlan francia ételek :) Az biztos, hogy a francia konyha fortélyait haza fogom menteni, mint Ausztriából a töklevest :)


Egy Bruno Mars-os videóval dobnám fel a napotokat :) Nekem feldobta :)

                                      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése