2013. március 6., szerda

"J'ai jonglé avec les jeunes á Démouville" azaz egy kis zsonglőrködés a démouville-i fiatalokkal :)


Tegnap Bowlingozni voltunk, ma zsonglőrködtünk :) Ilyen izgalmasan telnek a napok itt a szünet alatt :) Itt ugyanis 2 hetes síszünet van :) Ekkor pedig keményen üzemelnek a Centre Loisirs-ok ahol programokat szervezünk a gyerekeknek. Külön vannak a kicsik, a nagyok, a nagyobbak és a legnagyobbak :) Korosztályoknak megfelelő programokkal várjuk őket szeretettel :) 

Ma zsonglőrködést tartottam a nagyobbaknak :) Nagyon élvezték és én is nagyon élveztem a programot :) sokan megtanultak könnyen és gyorsan 3 labdázni, az egyik sráccal Marceau-t passzolni is megtanítottam :) Nagyon büszke vagyok magamra :)

Damien-nel, a másik animátorral pedig videót forgattunk az egészről. Nyilván később lesz kész a videó, de ha kész lesz és kézhez kapom akkor ide is feltöltöm :) 
Egy két képet azért feltöltök mutatónak :)



höhö :D azért tudok én is fejeket vágni :D :
















Ez a videó pedig csak ízelítő a készülő videónkhoz. Amúgy vicces, mert szerintem utoljára passzolni 2009-be passzoltam :D azóta nem igazán csináltam ilyet :D és eléggé bénán csinálom, de majdnem 4 év után elég jó! Attól függ honnan nézzük :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése