2013. május 12., vasárnap

Cuverville-i vásár :) valamint Őszike megtanult grízes tésztát főzni :)

Ami nálunk Kiskundorozsmán megszokott havi rendszerességgel történik, az itt évente egyszer. Ezért az emberek nagyon várják, hogy kivonuljanak kis portékáikkal és eladják őket. Én is szétnézhettem, hiszen BBQ menüt árultam sültkrumplival, és én mást sem láttam a kolbászokon és a sültkurmplikon kívül :D Legalább megtanultam árulni őket franciául. Nem rossz ez :) Gyorsan is telt vele az idő, meg hát azért mókás volt kiabálni mindig mi fogyott el.... :) 













A  vásárban vettem 4dvd-t 5€-ért. Ami azért is jó nekem mert francia nyelven tudom nézni felirattal. Egyéb oldalakon még csak-csak találok francia nyelvű filmeket de persze felirat nélkül :) 1€-ért találtam olyan gyönyörű teáskannát. (persze először nem akartam megvenni, mert végül is Árpi tudja mennyit kerestem otthon ilyet, de hát nem tudom hazavinni... feleslegesen miért vegyek ilyet) Na de kiderült, hogy 1€ az ára? :D és ha itt marad, akkor lesz a következő önkéntesnek ilyene :) Őszivel már fel is avattuk :)

Mostanság, az én örömömre is, Őszi sok időt tölt nálam :) Örülök neki, hogy itt alszik nálam sokszor. Múltkor grízes tésztát szeretett volna enni de még sosem csinált ilyet. Meg tanítottam :) Kiadtam az instrukciókat, következő alkalommal tuti megtudja csinálni egyedül is :) Persze itt teljesen más a gríz, mint otthon. Az otthoni természetesen sokkal finomabb :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése