2013. május 28., kedd

Mille et une nuits, spectacle au théatre de Caen


Úgy döntöttem, hogy a sok sok teendő mellé igazán megérdemlek egy kis kikapcsolódást. Tehát múlt héten Őszikével elmentünk jegyet venni. Bár ő olcsóbb jegyet vehet tanulmányai miatt, ezért véletlen 2 előadásra az ő kategóriájában kaptam jegyet. Majd maradt még néhány kedvezményes kártyám és visszamentem még egy jegyért, hogy ne maradjon már meg a színházas kedvezményem, ha már kaptam ilyet. Úgy számolgatva a jegyeket (itt már felnőtt jegyben kaphattam csak) kinéztem egy szimpatikus előadást cím alapján majd egy kellően jó helyre kértem a jegyemet. Meglepetés volt számomra a darab jellege, hiszen lottó szerűen döntöttem. Tényleg csak cím alapján :)

Örülök, hogy hallgattam a megérzéseimre. 
A "Mille et une nuits" táncos darabot néztem meg, azaz az 1001 éjszakákat. A francia előadás mód remek. Egyszerű és nagyszerű díszletek, a táncosok profik, az előadás mód tökéletes, kidolgozott és zseniális. Remek helyről élvezhettem az előadást. Modern volt, a zenék is modernek voltak és baromi jól passzolt minden mindenhez. Nem voltak korlátok, a táncosok remek színészi tehetséggel is meg voltak áldva :) A szexualitás életvitelét ábrázolták az éjszakákban, fényjátékkal, és minden kategóriát feldolgoztak azaz az 1001 éjszakákat ahogy van :). A bordélyházak jellegét, a prostitúciót  férfi sztriptíztáncosokat a háremeket, az erőszakot, a szerelmet, a homoszexualitást, az orgiákat,  a kulturális háttereket, a divatot. Szóval nagyon gazdag és jól összetett előadás volt. 

Az interneten találtam pár képet erről az előadásról. ezeket használom most fel a blogban illusztrációként.








Még júniusban megyek 2 előadásra. Egyszer Őszivel, egyszer pedig megint önállóan.

1 megjegyzés: