2013. május 26., vasárnap

még csak most jön a hab a tortára...


Ez a hetem kicsit katasztrofálisra sikeredett, bocs azoktól akiket ezzel terheltem. (Árpi, Marci és Őszike) 
Kicsit sok minden jött össze, munka után munka, hiszen dolgoznom kell a projet personnelemmel is és a szabadidőmet francia tanulással töltöttem, amit szintén nem feltöltödésként éltem meg. Csütörtök estére besokalltam és hát kimerültem. Majd miután kialudtam magam végig gondoltam, hogy egy kicsit le kell ejteni a dolgot, lazábbra kellene fogni. Egyébként is nincs más helyettem aki megcsinálja, önkéntes vagyok és nekem is lehetnek rossz napjaim. 

Bár tényleg dolgoznom és tanulnom kellett volna, de azért péntek este 23-ra bementem Annikához. (pénteken kivételesen 22ig voltam bent önkénteskedni) elbúcsúztam Daniellától, akinek véget ért az egy éves EVS programja és bizonyára ma már megérkezett Csehországba. 

Szombaton tanultam, haladtam tovább a PP-lel és este elindultam Coutances-ba Marciért, ahol megismerkedtem 4  short-EVSsel, akik 2 hónapig lesznek Marciéknál. (Marci irigyellek a társaság miatt :) ) Utána pedig átmentünk Gavray-be Dani 18. szülinapjára. Ezt nem szerettem volna lemondani, hiszen megígértem már réges régen a dolgot, hogy elmegyek és a munka meg később jött be és a mérlegelés is nehéz volt. Végül győzött, a munka megvár majd lesz valahogy... :)

Hazaértem és hulla vagyok... még most jön a hab a tortára... mert ha végeztem a PP-vel és a sulival akkor kicsi pihi, majd kezdődik a nyári szünet!!!! táboroztatás és animátorkodás a nap 10-12 órájában :) Na akkor nem fogok kirándulgatni :D... Szerény véleményem szerint ez kicsit rohadt sok egy önkéntesnek. Az elvileg 35óra/héthez... de nem panaszkodhatom, nem titkolták el előlem a sok lesz a munka dolgot, csak nem gondoltam volna bele, hogy erre gondoltak..:)

képeket később.. meg pár képet arról, hogyan láttunk először egy bocit születni a farmon. :)

boldogság, béke, szeretet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése