2012. október 27., szombat

25ème anniversaire jumelage, azaz a 25. születésnapja a szervezetemnek illetve itt voltak a németek


A fogadószervezetemnek több partnerkapcsolata is van más országokkal (Lengyelország, Litvánia, Magyarország és Németország) Idén októberben ünnepelték a szervezetem 25. évfordulóját, és a 25. német testvérvárosi kapcsolatot :) Nagyon hosszú és nagyon szép idő, főleg az, hogy 25 éve tényleg tartják a kapcsolatot és csinálják is a programokat. 


Felnőttek és gyerekek is érkeztek egyaránt. Minden napra megkaptam a programom, hol és mit kell segítenem :)

Sannervilleben fogadtuk a vendégeket :) Egy jó kis francia fogadtatásban volt részük, amit kiemelnék hogy normand fogadtatás volt. Almával, almalével, almatortával, ciderrel, cyrrel, calvadossal és picike kis előétel falatkákkal amit én kifejezetten imádok :) Normand sajtokkal, hmmm :)





A végén az elpakolásnál is maradtam és azon kaptam rajta magam, hogy a táskám nehéz és a táskám mellett nagyon sok kaja van :D A helyiek elláttak mindenféle jóval ami kimaradt :) Annyira megható érzés volt :)


A pár napos ünneplős fogadtatós rész sok sok programot ígért, ebből az egyik kirándulósat már bejegyeztem. Hogy ne sikeredjen túl hosszúra a bejegyzésem, a többit is megírom, apránként külön cikkekben :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése