2012. október 11., csütörtök

A német-francia testvérvárosi találkozó Dives sur Mer-ben

Na akkor, ha már a pótlásoknál tarok :) Ezt a bejegyzésemet is pótolom :) az élmények már nem annyira frissek, mint akkoriban :) De igyekszem röviden, tömören értékelni eme programot :)

A szervezetemnek van német testvérvárosi kapcsolata Wesenbadennel. Mindig vannak külön álló projektjeik a felnőtteknek illetve a gyerekeknek. Most a felnőtt csoport volt viszontlátogatóban ápolgatni a partnerkapcsolatát :) 

Oh az a rengeteg francia sütemény és cider és német-francia különlegesség :) Tök jó, hogy engem is elvittek erre az eseményre munka után :) Mondjuk azért is mert tudtam németül és tudtam így társalogni :)

Hatalmas sikerélmény volt számomra, hogy a németek el voltak ájulva a német tudásomtól. Ugyanis a franciák nem tudják kimondani a "h" betűt és feltébb megszokták már eme szokásukat. Jöttem én aki viszont kitudja ejteni és a "ch" helyett nem "s"-t mondok (mert a franciában a "ch" az "s") ugyhogy nagyon élveztem. :) 

December 1-én pedig mi megyünk viszontlátogatóba :)

A képen Anne Marie, Philip és Francois :)




Na ez a torta eszméletlenül fini volt :) Blanche Fromage torta :)

A képen a mentorommal és egyben koordinátorommal Francoissal, valamit a szervezetem másik tagjával Anne Marieval akit szintén mentoromnak nevezhetnék :)



A normand karamellák:





Normand specialitás a teurgoule :)




Végül pedig a normand almatorta, amit már otthon oly sokszor elkészítettem :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése