2012. október 11., csütörtök

Annikával szép itt az élet :)



Oké, ha már a pótlásokba belekezdtem, itt egy másik bejegyzés is :) 
Annika egy másik önkéntes lány, ő Caenban tevékenykedik, szintén egyedül. az első találkozásunk Hérouvillben történt a hipermarketnél :D mert oda még odataláltam :) Mivel bicajjal volt, ezért bepakoltuk Lougiba (igen, Louginak hívják a kocsimat, hogy tudjak kit szidni ha lerobban, de amugy a névválasztás óta eléggé kedvesen működik, a 12ből, csak 10x áll le a motorja... na de ha már itt tartok, elárulom azt is, hogy azért hallgatok zenét a kocsiban, mert ha nem hallom a zenét, akkor leállt a motor....  :D és nem egyszer fordult elő ez velem a körforgalomban 2-nél!!!!! :D a legizgalmasabbak a reggeli kikanyarodások az utcából... mert kanyarodás közben teligáztaposásnál lerobbanok... eleinte stresszes voltam.. most már csak szitkozodok és megyek tovább :D de örülök neki hogy van, az elmondások szerint minden önkéntes utálta eddig... :) az előttem lévő srác inkább biciklivel járt be még a 15 km-re lévő városba is oda-vissza... a hátránya az, hogy irtó sokat eszik és rakoncátlankodik.. no de tényleg jó hogy van :) nem minden EVS-es élvezhet ekkora luxusokat és nem vagyok buszhoz és időhöz kötve :) ez azért hatalmas dolog. 
aki csodálkozna miért kaptam kocsit az EVS-hez. mint lentebb olvashaattátok 3 helyen is dolgozok és egy nap több helyre is el kell jutnom. A buszközlekedés napi 3-mal ér fel ezek között a helyek között, így marad a kocsi :) nos de hogy folytassam az előző gondoaltmenetet... :)

Annika... szóval bepakoltuk a bicot a kocsiba és így mentünk el a koliig :)


nagyon jó, hogy Annikával tudunk néha találkozni :) Ő kiváló francia tudással jött ide, és Németországból jött. Ha kettesben vagyunk akkor németül társalgunk :) Rendes, mert a németes találkozókra elhív, mert tudok társalogni németül :) és én is élvezem mert egyszerre több nyelvet gyakorolhatok EVS időm alatt :)



Itt Annikával és az ő kolistársával utaztunk Ouistrehambe... :) bejegyzés itt: http://borso0905.blogspot.fr/2012/10/ouistreham-ben-jartam.html


Annikának október 2-án volt a szülinapja, így egy kevesen megünnepeltük e jeles ünnepet :) egy palacsinta partival :) azaz Crépe partyt csaptunk :)





A félresikeredett kis mickiegér fejem :) Ezt majd jó lenne továbbfejleszteni :) csak nem volt merőkanalunk, úgy meg nehéz volt :)

Itt pedig Annika barátnőjével Steffivel kóborlunk Hérouvilleben :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése