2012. október 25., csütörtök

Kisütött a nap, a köd felszállt a stopposokat felvenni jó! :)


Annyira gyönyörű ez a nap. Még ha a reggel picit döcögősen is indult a nedves idő miatt. 
Az étkeztetés után Cuverville-be igyekeztem menni. Az utazás közben a tájat elnézve, annyira elöntött a melegség :) Leírhatatlanul szép volt minden. A nap ahogy kisütött és a ködön keresztül áthatolt, valamint a köd "köddé" kezdett válni, felszállt oda ahová való. A fények, s színek csodásak voltak. Nem is lehet ezt leírni, nagyon szép volt. Persze ilyenkor nincs nálam fényképezőgép, de az a gyanúm  hogy ezt az élményt nem tudtam volna megörökíteni még azzal sem.

A melo után betértem nagy vidáman a pékségbe, ahol most jókedvemben mindent alaposan megnézegettem és a nénit alaposan kikérdeztem, hogy melyik süti milyen mit lehet tudni róla, majd vettem 2 bagettet :)

Annyira jó élmény, hogy 2 hónap után úgy sétálgatok az utcán hogy az emberek felismernek, köszönnek, a pékségben is a következő vásárló ismerős volt és annyira jó élmény, így járkálni a környéken. Az autóból integetni, mert tudják,hogy te vagy az. 

Hazafelé alig hajtottam ki Cuverville-ből láttam egy stoppoló srácot, megálltam, hiszen én is sokat stoppoltam otthon :) Kiderült, hogy Sannerville-be igyekezett ő is, mert ott lakik és nagyon hálás volt, hogy megálltam neki. Fantasztikus élmény volt végre viszonozni azt, amit én is kaptam. Itt nem én voltam a stoppoló hanem az aki a stopposnak megáll. Egyel több embernek integethetek az utcán az biztos :) És tudom milyen érzés, ha megállnak és beszélhetek pár szót valakivel. Tök jó, most már megismertem az másik oldal érzését. Elmondtam neki, hogy Magyarországon én is párszor már stoppoltam :) 
Meg amikor én stoppoltam és az utaztatóimról sokszor kiderült, hogy korábban ők is stoppoltak, azért viszonozzák ők is. Bocs a sok szóismétlésért. Valakinek van ötlete a stoppolás szó szinonimáira?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése